Jakub Żulczyk ambasadorem marki Kinley w Polsce
Jakub Żulczyk, pisarz i scenarzysta, autor powieści „Ślepnąc od świateł” został ambasadorem marki Kinley, należącej do Coca-Cola HBC Polska. Kinleya promować będą też Roma Gąsiorowska i Piotr Rogucki.
- Stało się tak, że zostałem ambasadorem. Konkretnie, zostałem ambasadorem marki Kinley i napoju Bitter Lemon. Ta sympatyczna funkcja łączy się różnymi równie sympatycznymi rzeczami, o których będę was tu informował na bieżąco. Ale żeby nie było, oprócz picia napojów gazowanych pogadamy sobie również o poważniejszych rzeczach, takich jak dorastanie, rozwój i dojrzałość. Powinno być ciekawie. Stay tuned. Kinley Polska #kinley #kinleypolska” - informuje Jakub Żulczyk.
Więcej szczegółów na obecnym etapie nie ujawnił. Z kolei biuro prasowe Coca-Coli nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące współpracy z pisarzem: na czym będzie polegać, czy pojawi się w reklamach itp.
Podobne informacje w social mediach podali też Roma Gąsiorowska i Piotr Rogucki.
- Dołączam do zacnej ekipy wspierającej nową kampanię Kinley Polska Będzie o dorastaniu, ważnych decyzjach i dobrym smaku. Obserwujcie postępy - napisał Rogucki.

Z kolei Roma Gąsiorowska, która promuje smak Virgin Mojito napisała, że „zaczyna opowieść o smaku: „Żyję w biegu, ale dbam o to, żeby sprawiać sobie małe przyjemności. Po ciężkim dniu taką chwilą odprężenia, może być smak, który powoduje, że na chwilę o wszystkim zapominasz. Świadomość tego kim jestem, czym się otaczam, co i w jaki sposób na mnie wpływa i odpowiednie selekcjonowanie tego według jakości i pozytywnego wpływu, to podstawa harmonizowania siebie wewnętrznie i współgranie z otoczeniem. Przywiązuję do tego ogromną wagę, czasem mam ochotę zaszaleć i pozwolić sobie w tym na odrobinę kontrolowanej przyjemności ☺️? Znalazłam taki smak, który powoduje, że uśmiech pojawia się na twarzy i ciało doznaje przyjemnego odprężenia ? Tym razem to nie jedzenie, to Kinley Polska ?? Smak Virgin Mojito stał się moją aktualną obsesją, oczywiście podchodzę do tego z umiarem i staram się dozować sobie tę przyjemność, ale nie mogłam się powstrzymać, aby stać się ambasadorem tego smaku, po to, żeby więcej Wam o nim opowiedzieć . Zaczynamy opowieść o smaku”.
.jpg)
Marka toniku Kinley nie była w ostatnich latach szeroko promowana.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jakub Żulczyk ambasadorem marki Kinley w Polsce