Jarosław Pająk: z MediaComu do Universal McCann
Z początkiem kwietnia Jarosław Pająk obejmie funkcję digital strategy directora w domu mediowym Universal McCann. Poprzednio pracował w MediaCom Warszawa.
Jako digital strategy director Jarosław Pająk w Universal McCann będzie odpowiedzialny za planowanie aktywności firmy w mediach interaktywnych.
W MediaCom Warszawa Pająk pracował od 2006 roku. Początkowo był junior interactive media plannerem w dziale beyond interactive, a w 2008 roku objął funkcję interaction managera i był współodpowiedzialny za rozwój oraz funkcjonowanie całego działu internetowego. Obsługiwał w tym czasie takich klientów agencji jak Danone, Play, Skoda i Mars.
W 2011 roku w wyniku integracji kompetencji działu internetowego i działów klienckich Pająk stanął na czele departamentu kreatywnego MediaCom Create. Zarządzał wtedy m.in. pełną obsługą w social media ponad 40 marek, takich jak Danio, Bruno Banani, Pizza Hut, Play, Dulux, Pedigree, Orbit, M&M’s, a także Skittles.
Jarosław Pająk jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jarosław Pająk: z MediaComu do Universal McCann