Kammel, Korzeniowski i Beata Sadowska promują „Prezenty bez Pudła” UNICEF-u (wideo)
Trwa kampania UNICEF-u „Inspired Gifts - Prezenty bez Pudła”. Polską odsłonę akcji - przygotowaną przez firmy Brainshake i SquarePixel - wspierają Tomasz Kammel, Robert Korzeniowski, Katarzyna Glinka, Beata Sadowska i Justyna Steczkowska.
Prowadzona przez UNICEF globalna kampania „Inspired Gifts - Prezenty bez Pudła” zachęca do dawania bliskim osobom niestandardowych podarunków, które oprócz radości obdarowanego przyjaciela czy krewnego przyniosą realną pomoc ludziom najbardziej potrzebującym. Na potrzeby akcji uruchomiono serwis internetowy prezentybezpudła.pl, w którym użytkownicy sami decydują, jak chcą pomagać, kupując odpowiedni prezent: testy na HIV, książki dla dzieci, tabletki uzdatniające wodę czy szczepionki przeciw odrze.
Akcję - rozpoczętą 20 maja - wspierają spoty i layouty z udziałem Tomasza Kammela, Roberta Korzeniowskiego, Katarzyny Glinki, Beaty Sadowskiej i Justyny Steczkowskiej. Realizacją filmików i sesji zdjęciowych z udziałem gwiazd zajęła się agencja SquarePixel.
Natomiast strategię komunikację, logo, polską nazwę kampanii oraz pomysły na prezenty-gadżety, które trafią do osób obdarowanych, przygotowała agencja Brainshake.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kammel, Korzeniowski i Beata Sadowska promują „Prezenty bez Pudła” UNICEF-u (wideo)