Kancelaria premiera chce wydać 1 mln zł na gadżety promocyjne
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na dostawę materiałów promocyjnych z jej logo. Wyda na to 1 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy dostawy materiałów promocyjnych z logo kancelarii premiera.
Chodzi m.in. o długopisy (7,1 tys. szt), komplety długopis z ołówkiem (1,8 tys. szt.), notatniki (5,2 tys. szt), torby reklamowe (8,2 tys. szt), smycze (2,9 tys. szt), 6,2 tys. szt), termosy (700 szt), filiżanki (600 szt), organizer na biuro (1000 szt), kalendarz drewniany (100 szt), parasole (2 tys. szt), teczki na dokumenty (1000 szt), słuchawki bezprzewodowe (2,1 tys. szt), powerbanki (1700 szt), pndrive'y (3,7 tys. szt), głośniki bezprzewodowe (1,4 tys.szt), stacja pogody (300 szt), akcesoria do ładowania (2 tys. szt), karteczki memo (2,6 tys. szt), wizytowniki (700 szt), zakładki do książek (1,1 tys. szt), gadżety dla dzieci (4 tys. szt), gry planszowe (1,4 tys. szt), krokomierz (600 szt), butelki na wodę (1,4 tys. szt), odblaski (3,2 tys. szt), ogrzewacze do rąk (800 szt).
Budżet, jaki na te materiały zamierza przeznaczyć KPRM wynosi ok. 1 mln zł.
Wybrana w nim firma będzie zobowiązana dostarczyć zamówione materiały do 26 grudnia br.
Przetarg trwa do 3 listopada br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera chce wydać 1 mln zł na gadżety promocyjne