Katarzyna Adamkiewicz na czele działu social media GoldenSubmarine
Katarzyna Adamkiewicz awansowała na stanowisko head of social media w poznańskim oddziale agencji GoldenSubmarine. Ostatnio pełniła funkcję social media managera.

Adamkiewicz będzie odpowiadać za rozwój zespołu w poznańskim oddziale agencji.
- Media społecznościowe stają się coraz mocniejszą i atrakcyjniejszą platformą nie tylko komunikacji marki z klientem, lecz przede wszystkim autentycznego dialogu. Sprzyja transparentności i budowaniu partnerskich relacji między marką a konsumentem. Jest przestrzenią bardzo wdzięczną, ale i wymagającą. To jedna z przyczyn, z których jako pasjonatka marketingu, pokochałam social media - mówi Katarzyna Adamkiewicz.
Adamkiewicz w GoldenSubmarine pracuje od ponad dwóch lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując dla marek Citi Handlowy, NIVEA Polska, a także Tatra, Dziki Sad, Specjal, Brackie Pils czy Monte.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Katarzyna Adamkiewicz na czele działu social media GoldenSubmarine