Kenwood powierza LoveBrands Group działania influencer marketingowe
Producent robotów kuchennych Kenwood powierzył agencji LoveBrands Group realizację działań z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu. Firmy współpracują od ubiegłego roku.

Do tej pory LoveBrands Group odpowiadała za administrację i moderację grupy na Facebooku „YOU KEN COOK by KENWOOD”. W zeszłym roku zespół LoveBrands Studio - brandu działającego w ramach LoveBrands Group - zrealizował dla marki także kampanię ATL, w ramach której odpowiadał za koncepcję kreatywną oraz client service. W tym roku współpraca z marką rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
W ramach współpracy, na potrzeby grupy na Facebooku tworzone są treści kulinarne, a także porady techniczne dotyczące użytkowania robotów Kenwood. Działania dla marki obejmują także przeprowadzanie comiesięcznych konkursów kulinarnych, a od tego roku również realizację wielokanałowych kampanii z zakresu influencer marketingu na Instagramie, Youtubie i TikToku.
Za obsługę projektu odpowiada Karolina Kraśnicka - communications consultant.
Kenwood współpracuje z LoveBrands Group od 2022 roku.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kenwood powierza LoveBrands Group działania influencer marketingowe