Ketchup o smaku coli od Pepsi
Z okazji jednego z najważniejszych dla Amerykanów świąt 4 lipca marka Pepsi przygotowała niespodziankę, wprowadzając na rynek limitowaną serię ketchupu o smaku coli.
Colachup ma być w dystrybucji wyłącznie w amerykański Dzień Niepodległości na kilku stadionach baseballowych: Chase Field w Phoenix, Yankee Stadium na Bronksie w Nowym Jorku, Target Field w Minneapolis i Comerica Park w Detroit. Obok tego marka przygotowała specjalną aktywację, w której do wygrania są darmowe napoje Pepsi.
Limitowana seria Pepsi
Przy tworzeniu produktu marka współpracowała z Culinary Institute of America Consulting. Limitowana wersja Ketchupu ma słodko-słony smak i wyczuwalną nutą cytrusową, znana z niektórych smaków Pepsi. W składzie produktu są wędzone pomidory, cynamon, tymianek, oregano, papryka, cebula. Przysmaku będzie można używać do hot dogów serwowanych na meczach.
Stop the condiment wars, the undisputed champ is here – Pepsi Colachup. Sweet, salty, and ready to try at select baseball stadiums on July 4th. Hot dogs are #BetterWithPepsi pic.twitter.com/7YQJdoAcTW
— Pepsi (@pepsi) June 27, 2023
– Pepsi od dawna jest częścią amerykańskiej kultury. Jej smak jest wyborem pokoleń Amerykanów, jeśli chodzi o napoje. Zawsze wiedzieliśmy, że hot dogi pasują do Pepsi. Teraz wiedzą to też eksperci kulinarni – mówi Jenny Danzi, senior director of new platforms, PepsiCo.
Aktywacja promowana jest m.in. przez influencera Joeya Chestnuta, mistrza Stanów Zjednoczonych w jedzeniu hot dogów na czas.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ketchup o smaku coli od Pepsi