"Koci Mrraj" - rusza polska odsłona kampanii Whiskas
Marka kociej karmy Whiskas rusza z polską odsłoną globalnego konceptu „Purradise™”. Kampania, przygotowana we współpracy z ekspertami z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, została zaprojektowana, aby “zabrać koty do krainy pełnej szczęścia i zaspokojonych kocich potrzeb”.

„Koci Mrraj” to szeroko zakrojona kampania, która w 2025 roku zadebiutowała w wielu krajach Europy, w tym w Polsce. W jej ramach marka przenosi koty i ich opiekunów do jednej z wyjątkowych wyobrażonych krain kociego szczęścia.
Każda z krain odzwierciedla inny typ osobowości kota i odpowiadający mu produkt Whiskas. Aktywności obejmują zintegrowane działania na wielu płaszczyznach: digital, PR, przestrzeniach OOH, w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz poprzez aktywacje konsumenckie i konkursy.
Specjalna strefa marki
W ramach działań mających na celu zaangażowanie konsumentów, marka Whiskas we współpracy z dr Tammie King, behawiorystką zwierząt z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, opracowała różne typy osobowości kotów, dostarczając opiekunom cennych informacji w lepszym zrozumieniu swoich kotów. Efektem tej współpracy jest także spersonalizowany Quiz Osobowości Kota, dzięki któremu opiekunowie kotów mogą odkryć ich dominujący typ osobowości, a który w Polsce będzie miał premierę 7 sierpnia b.r. w specjalnej strefie marki przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie.
– ,,Purradise”, w Polsce znany jako ,,Koci Mrraj”, doskonale oddaje uczucia, jakie towarzyszą kotom w momencie, gdy smakują produkty z oferty Whiskas. Mruczenie to najważniejszy sygnał kociej radości i zadowolenia. Mruczenie jest niełatwo osiągnąć, ale daje ogromną satysfakcję opiekunom. Dlatego w tej kampanii chcieliśmy zabrać koty (i ich opiekunów) w nową podróż sensoryczną, zamieniając każdą porę karmienia w niezapomniane doświadczenie, zakorzenione w szczęściu i dopasowane do indywidualnych preferencji oraz potrzeb każdego kota – podkreśla Annie Argyle, European brand director Whiskas.
Dołącz do dyskusji: "Koci Mrraj" - rusza polska odsłona kampanii Whiskas