Kolejne zwolnienia w WPP
Holding reklamowy WPP Group zamierza zlikwidować tysiące kolejnych miejsc pracy.
Brytyjski tygodnik 'The Observer' poinformował, że w bieżącym roku firma zlikwiduje w sumie 7,2 tysiąca etatów, w większości w Europie i USA. Do tej pory przeprowadzono już około połowę planowanej redukcji zatrudnienia.
Przyczyną zwolnień jest kryzys gospodarczy, który zmusza firmy do obcinania wydatków reklamowych i marketingowych. W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku dochody obsługującego takie firmy jak Ford, Colgate, IBM, HSBC i Kellogg's holdingu spadły o 5,8 procenta.
Na koniec 2009 roku WPP chce zredukować swój globalny stan zatrudnienia o 6 procent, do poziomu 106 tysięcy pracowników.
źródło: The Press Association
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kolejne zwolnienia w WPP