Z Kompanii Piwowarskiej odeszła wiceprezes ds. marketingu Iwona Doktorowicz-Dudek
Pod koniec grudnia z Kompanią Piwowarską pożegnała się Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma nie powołała jeszcze nowej osoby na to stanowisko.

Informację o odejściu Iwony Doktorowicz-Dudek z Kompanii Piwowarskiej potwierdziła nam Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w firmie.
- Decyzję o zakończeniu współpracy z firmą po ponad 6 latach podjęła Iwona Doktorowicz-Dudek pod koniec roku 2020. Jak każdy marketer Iwona potrzebuje nowych wyzwań, które pozwolą w pełni wykorzystać jej potencjał, czego serdecznie jej życzymy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl.
Zapowiedziała, że o powołaniu nowej osoby na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu Kompania Piwowarska poinformuje „w odrębnym komunikacie w stosownym czasie”.
Do Kompanii Piwowarskiej należą marki takie jak Tyskie, Żubr, Lech, Książęce, Dębowe Mocne i Redd’s. W 2019 roku firma osiągnęła 4,406 mld zł przychodów sprzedażowych, a przy 3,758 mld zł wydatków operacyjnych i 46,77 mln zł pozostałych kosztów miała 553,13 mln zł zysku netto.
Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Kompanii Piwowarskiej w mediach pozainternetowych wyniosły 240,76 mln zł, o 3,1 proc. mniej niż rok wcześniej.
Iwona Doktorowicz-Dudek wcześniej w Danone, Reckitt Benckiser i Tchibo
Funkcję wiceprezesa Kompanii Piwowarskiej ds. marketingu Iwona Doktorowicz-Dudek pełniła od połowy 2014 roku. Prezesem firmy od jesieni 2018 roku jest Igor Tikhonov, w zarządzie zasiadają również Jacek Kopiejewski, Wojciech Moliński jako wiceprezes ds. zasobów ludzkich, Michał Mrowiec jako wiceprezes ds. sprzedaży, Marcin Nikiel jako wiceprezes ds. finansów oraz mianowany w połowie ub.r. Yoshiaki Suzuki.
Przed pracą w Kompanii Piwowarskiej Iwona Doktorowicz-Dudek przez prawie 10 lat była związana z Danone Polska. Pełniła tam kolejno funkcje marketing managera, brand marketing directora, dyrektora marketingu, a w latach 2012-2014 także członka zarządu.
Wcześniej pracowała jako category i media manager w Reckitt Benckiser (w latach 2003-2004) i senior brand manager w Tchibo Polska (2001-2002).
Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim oraz studia MBA na Uniwersytecie Warszawskim i Illinois.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Z Kompanii Piwowarskiej odeszła wiceprezes ds. marketingu Iwona Doktorowicz-Dudek