Ostatnie miejsca na naszą konferencję „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Oto agenda!
Już 12 czerwca w warszawskiej Kinotece odbędzie się druga edycja konferencji portalu Wirtualne Media „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Oto pełna agenda wydarzenia.

Technologie jak nigdy wcześniej wpływają na krajobraz szeroko pojętych mediów i komunikacji marketingowej. Jak odnaleźć się w tym gąszczu nowości i rozwiązań? Jakie trendy ukształtują przyszłość? Co znaczy technologiczna rewolucja w mediach?
Na te i inne pytania odpowiemy już 12 czerwca w warszawskiej Kinotece podczas drugiej edycji bezpłatnej konferencji „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”.
„BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Agenda i prelegenci
Przed południem będziemy rozmawiali o:
- Perspektywach rynku wideo w dobie streamingu (moderacja: Patryk Pallus)
- Nowych horyzontach dla influencer marketingu (moderacja: Justyna Dąbrowska-Cydzik)
- Najnowszych trendach na rynku reklamy wideo (moderacja: Tomasz Wojtas)
W drugiej części dnia debaty poświęcone będą:
- Wpływie dezinformacji na pracę dziennikarzy i redakcji (moderacja: Justyna Dąbrowska-Cydzik)
- Nowościach i inspiracjach na rynku reklamy programatycznej (moderacja: Patryk Pallus)
- Algorytmom i ich impakcie na dziennikarstwo (moderacja: Michał Mańkowski)
W panelach dyskusyjnych wezmą udział udział przedstawicielki i przedstawiciele następujących firm i redakcji: AdQuery, Adform, Canal+, Gazeta.pl, Goniec.pl, Havas Media Network, Lifetube, MediaSpurs, NaTemat, Nielsen, Performance Lab, Play, Polska Agencja Prasowa, Publicis Media Stowarzyszenie Demagog, Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu, Warner Bros Discovery.
W przerwach zapraszamy na networking i rozmowy kuluarowe.
Szczegółowa agenda na stronie Wydarzenia Wirtualne Media. Rejestracja od godziny 9:00.
Data i miejsca: Kinoteka w PKiN, czwartek 12 czerwca od 9:00 do 15:00
Cały czas trwają bezpłatne zapisy! Wystarczy kliknąć w link i przycisk „Zarejestruj się” na górze strony.
Serdecznie zapraszamy!
Partnerami „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach” są: AdQuery, Lifetube.
Liczba miejsc jest ograniczona, udział potwierdzamy uczestnikom drogą emailową. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rejestracji w przypadku wyczerpania puli dostępnych miejsc.
Tak był na konferencji rok temu:
Dołącz do dyskusji: Ostatnie miejsca na naszą konferencję „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Oto agenda!