SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa CCC zamyka e-sklep swojej nowej sieci

Z końcem marca w Polsce przestanie działać sklep internetowy sieci HalfPrice, rozwijanej przez grupę CC od trzech lat. Platforma ma być dalej dostępna w kilku innych krajach.

Sklep HalfPrice, fot. materiały prasowe Sklep HalfPrice, fot. materiały prasowe

Klienci polskiej wersji sklepu internetowego Halfprice.eu na stronie głównej są informowani, że będą mogli robić tam zakupy tylko do końca marca. - Po tym dniu w dalszym ciągu dostępne będzie też wsparcie dla Klientów, którzy złożyli zamówienia - zwroty i reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z regulaminem sklepu - zapowiedziano.

- Jednocześnie informujemy, że powyższe pozostaje bez wpływu na konto klubowe. Tym samym nie zmienia się dostęp do benefitów klubowych, jakie wykorzystać można w sklepach stacjonarnych HalfPrice w całej Polsce - dodano.

Zachęcono użytkowników do odwiedzania sklepów stacjonarnych tej sieci „w Polsce i za granicą, które w tym roku otwierać się będą w kolejnych lokalizacjach”.

CZYTAJ TEŻ: CCC chce kupić sieć sklepów z odzieżą sportową

Analogiczny komunikat nie pojawia się w wersjach HalfPrice.eu przeznaczonych na inne rynki: Czechy, Słowację, Chorwację, Austrię, Litwę, Łotwę, Ukrainę, Węgry, Rumunię i Słowenię.

Koniec sklepu internetowego HalfPrice

Sieć HalfPrice jest rozwijana przez grupę CCC od wiosny 2021 roku. Oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu w niskich przedziałach cenowych. Jej sklep internetowy uruchomiono w Polsce pod koniec 2021 roku. Potem sieć otwierała placówki stacjonarne i platformę e-commerce w kolejnych państwach.

Na koniec stycznia br. działały 123 sklepy stacjonarne HalfPrice (32 więcej niż rok wcześniej), a ich łączna powierzchnia handlowa zwiększyła się przez rok o 49 proc. do 226,3 tys. metrów kwadratowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Grupa CCC w zeszłym kwartale obrotowym (od listopada ub.r. do stycznia br.) osiągnęła wzrost przychodów rok do roku o 4 proc. do 2,53 mld zł, a jej wyniki operacyjny zwiększył się 50 mln zł straty do 96 mln zł zysku. Przychody sprzedażowe sieci HalfPrice zwiększyły się o 53 proc. do 438 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA z 31 do 84 mln zł.

W poniedziałek o godz. 10.30 za akcję CCC płacono 69,90 zł, co przekładało się na kapitalizację w wysokości 4,8 mld zł. Przez minione 12 miesięcy kurs spółki zyskał 90 proc., marsz w górę zaczął w listopadzie

Dołącz do dyskusji: Grupa CCC zamyka e-sklep swojej nowej sieci

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
UX w stacjonarnych też leży i kwiczy, asortyment biedny w porównaniu do tkmaxx, ceny jak w internecie
11 5
odpowiedź
User
gfd
Do przedmówcy: znalezienie czegokolwiek w TKMaxx to orka na ugorze. Poza tym, asortyment maja powtarzalny do znudzenia, zaś większość ubrań to sznnaty.
14 2
odpowiedź
User
gfd
cd. Natomiast w HalfPrice jest porządek, wiec szybko przeglądasz oferte. No, i można kupić ubrania od kreatorów - co prawda, trzeba wysupłać nawet 20tys (w butiku w Cannes czy innym NYC bylo po 46tys), ale mało jest sklepów w Polsce które maja taka półkę odzieżową.
8 3
odpowiedź