KRD szuka domu mediowego do kampanii promującej pakowane mięso drobiowe
Krajowa Rada Drobiarstwa planuje przeprowadzić w tym roku w mediach kampanię promującą pakowane mięso drobiowe. Przeznaczy na nią 1,75 mln zł, a teraz szuka agencji, która opracuje strategię mediową zaplanowanych działań.
Tegoroczne działania KRD mają być kontynuacją akcji rozpoczętej w ub.r. i zostaną w nich wykorzystane reklamy przygotowane wówczas (odpowiadała za to wybrana w przetargu firma Media Group).
W tym roku kampania ma obejmować telewizję, prasę, outdoor, internet oraz punkty sprzedaży. KRD chce rozpocząć akcję wiosną br. i kontynuować ją potem jesienią.
Podobnie jak rok temu, kampania ma promować mięso pakowane jako jeden z segmentów mięsa drobiowego o podwyższonym standardzie oraz budować świadomość jego zalet i zaufanie konsumentów co do jego jakości. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,75 mln zł.
W rozpoczętym właśnie postępowaniu KRD szuka agencji, która przygotuje i opracuje strategię mediową, media plany a także zakupi media do zaplanowanych działań.
Zainteresowane firmy mogą zgłaszać oferty do 19 lutego. Tydzień później KRD ogłosi listę tych, które przejdą do drugiego etapu, a 2 marca br. rozpocznie spotkania z wybranymi agencjami. Terminu wyboru zwycięskiej agencji nie podano.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: KRD szuka domu mediowego do kampanii promującej pakowane mięso drobiowe