Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”
Pod hasłem „Weź się za wołowinę” ruszyła kampania promująca mięso wołowe. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive i Nevada & Bloom - biorą udział znani kucharze Dariusz Kuźniak i Adam Chrząstowski.

Kampania „Weź się za wołowinę” ma na celu edukację w zakresie jakości produkowanego w Polsce mięsa wołowego, jego charakterystyki, walorów smakowych i możliwości wykorzystania kulinarnego, co w efekcie ma spowodować wzrost spożycia wołowiny.
Akcja jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku powyżej 25 lat, interesujących się kuchnią, zarówno przygotowujących posiłki w domu, jak i bywających w restauracjach.
Kampanię wspierają znani szefowie kuchni: Dariusz Kuźniak (finalista programu „Top Chef”) oraz Adam Chrząstowski (współwłaściciel krakowskiego steakhouse’a „Ed Red”). W uruchomionym na potrzeby działań serwisie Wezsiezawolowine.pl będą oni przekazywać informacje o rasach mięsnych hodowanych w Polsce, wszechstronności wykorzystania mięsa czy jego wartościach odżywczych. Witryna zawiera też m.in. przepisy na potrawy z wołowiny.

Poprzez serwis prowadzone są również dwa konkursy: dla restauratorów i konsumentów. W pierwszym właściciele lokali mogą zgłaszać potrawy z polskiego mięsa wołowego, a po weryfikacji tego przesyłać ich zdjęcia. Następnie będą na nie głosować internauci, autorzy tych najwyżej ocenionych wygrają bony na zakup polskiej wołowiny.
Z kolei konsumenci mogą przesyłać zdjęcia przyrządzonych przez siebie potraw z mięsa wołowego wraz z przepisami. Nagrody będą przyznawane zarówno autorom najlepiej ocenianych dań, jak i użytkownikom, którzy przetestują i ocenią najwięcej przepisów.
Oba konkursy potrwają do listopada.
Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają agencje AdComms Media & Marketing Group (koncepcja i kreacja), Mediapolis Interactive (serwis Wezsiezawolowine.pl) oraz Nevada & Bloom (działania PR). Organizatorem akcji jest Fundusz Promocji Mięsa Wołowego.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”
ŻADNE MIĘSO NIE JEST ZDROWE!!!