Change Serviceplan i Mediarepublic autorami kampanii serków Łaciate
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz trzeci powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic (Group One).
Mlekpol rusza z nową odsłoną kampanii serków śmietankowych Łaciate w ramach wprowadzonej w 2020 roku platformy komunikacji “ŁaciaTy i JA” . W tegorocznych aktywnościach marka będzie inspirowała do celebrowania nie tylko powszechnie znanych i obchodzonych świąt, ale także poszukiwania nowych.
W myśl zasady “każda okazja jest dobra” marka podpowiada, jak przy niewielkim wysiłku przygotować i zaskoczyć innych i siebie pyszną potrawą, na bazie serka Łaciatego.
Wielomiesięczna aktywacja konsumencka rusza w lutym, a pierwszą okazją do eksplorowania nowych smaków są Walentynki. Osią działań reklamowych będzie serwis laciatyija.pl, wspierany kampanią video, banerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.
Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Tym samym spółki rozpoczynają trzeci rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Change Serviceplan i Mediarepublic autorami kampanii serków Łaciate