Lalka szukająca towarzystwa w świątecznej kampanii McDonald’s (wideo)
Drewniana lalka Juliette opuszcza sklepową wystawę w wigilijny wieczór i udaje się do restauracji McDonald's, którą obserwuje od kilku dni. Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett z Londynu.

Na kilka dni przed Bożym Narodzeniem właściciel sklepu z zabawkami umieszcza drewnianą lalkę Juliette na sklepowej wystawie. Sklep ten znajduje się naprzeciw restauracji McDonald's.
Przez kolejne dni Juliette obserwuje ludzi odwiedzających restaurację jak i tych przechodzących obok sklepu.
W Wigilię Bożego Narodzenia właściciel sklepu zauważa, że lalka zniknęła z wystawy. Widzi jak ta przechodzi przez ulicę i wchodzi do McDonald's, który mimo święta wciąż jest pełen ludzi. Lalkę zaczepia inna zabawka - robot Meteor Mike, który zaprasza ją do siebie. W kolejnej scenie widzimy, jak mężczyzna opuszczający restaurację niesie torbę, a w niej obok robota lalkę Juliette, która macha na pożegnanie właścicielowi sklepu z zabawkami. Reklama kończy się hasłem „Good times”.
Kampania, zaplanowana na 8 tygodni, obejmuje telewizję, internet, druk oraz miejsca sprzedaży.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett z Londynu, produkcją zajęła się firma RPP. Media do kampanii zakupił dom mediowy OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

.webp)

Dołącz do dyskusji: Lalka szukająca towarzystwa w świątecznej kampanii McDonald’s (wideo)