Lay’s kampanią zachęca do dzielenia się uśmiechami (wideo)
Marka chipsów Lay's (FritoLay/PepsiCo) rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Za przygotowanie kampanii i regionalnych toolkitów odpowiada VMLY&R Poland.

Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne
Kampania równolegle ruszyła na 33 rynkach Europy, m.in. w Polsce, Rosji, na Ukrainie.
Nowa odsłona marki Lay’s promuje działalność charytatywną i niesienie pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej. Wystarczy kupić opakowanie chipsów Lay’s, a część zysków ze sprzedaży każdej z paczek wesprze działania lokalnych fundacji charytatywnych.
- Nowa kampania Smiles nie tylko zachęca ludzi to uśmiechania się, ale także pokazuje moc uśmiechu i udowadnia, że może on nieść realną pomoc innym - mówi Zlata Ruzhenskaya, senior marketing manager, Potato Chips, EER, PepsiCo.
W ramach aktywacji marka przedstawi także filtr AR na Instagramie, który umożliwi przeniesienie prawdziwych uśmiechów użytkowników na wirtualne paczki Lay's i dzielenie się nimi na platformach social media.
Za strategię, ideę kreatywną, a także przygotowanie regionalnych toolkitów, obejmujących KV, TVC, POS, OOH oraz assety digital, a także development filtra AR na Instagramie odpowiada VMLY&R Poland. Adaptacją kampanii na polskim rynku zajęła się Przestrzeń.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Lay’s kampanią zachęca do dzielenia się uśmiechami (wideo)