LEGO we wspólnej akcji z Minecraft
Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise.
– Zależy nam także na tym, aby marka LEGO zaistniała w świecie gamingu, tak obecnie popularnego wśród młodych osób. Chcemy zainspirować młodych i pokazać jak można kreatywnie bawić się i rozwijać przy pomocy klocków LEGO, tak w świecie realnym, jak i wirtualnym – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO. - Jest to prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt na świecie, w którym marka zabawkowa stworzyła dedykowaną przestrzeń do gry w Minecraft. Efekty tej pracy będzie można oglądać na dedykowanych platformach social media (w tym m.in. YT, IG, IGS oraz Twitch).
Do udziału w projekcie zaproszono także znanych w Polsce influencerów: Mandzio, Szymeq, Yoshi oraz Nexe.
Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół Social Quality agencji Reprise. Obie firmy należą do grupy Mediabrands.
Akcja potrwa kilka tygodni.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: LEGO we wspólnej akcji z Minecraft