Leo Burnett wygrała przetarg Banku Pekao na obsługę kreatywną
Agencja reklamowa Leo Burnett, należąca do Publicis Group wygrała rozpoczęty w IV kwartale 2021 roku przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao SA. Wcześniej bank współpracował w tym zakresie z agencją Saatchi&Saatchi również należącą do Publicis Groupe.

Współpraca obejmować będzie wszystkie działania reklamowe Banku Pekao. Agencja będzie odpowiadała także za komunikację wewnętrzną banku. Kontrakt został podpisany na trzy lata.
- Niezmiernie nam miło, że będziemy mogli realizować działania z tak mocną marką jak Pekao S.A. Wierzymy, że nasz pomysł i precyzyjne zaplanowanie działań z myślą o najlepszych doświadczeniach ludzi z Pekao S.A. na każdym etapie ścieżki konsumenta sprawią, że misja i cele marki będą realizowane jeszcze efektywniej, a nasze działania przyniosą znakomite rezultaty - powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.
Dotychczas za strategię i kreację kampanii reklamowych Banku Pekao SA odpowiadała agencja Saatchi&Saatchi, która podobnie jak Leo Burnett należy do Publicis Groupe.
W jednej z ostatnich kampanii Bank Pekao SA promował pożyczkę konsolidacyjną i Konto Przekorzystne.
Obsługą mediową banku zajmuje się Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i Grupy PZU.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wygrała przetarg Banku Pekao na obsługę kreatywną