„Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pieczywo marki własnej Bio. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GPD Agency i dom mediowy Havas Media.
Spot z kampanii pokazuje proces produkcji pieczywa Bio od uprawy zboża. Kampania podkreśla, że jest ono wytwarzane ze zboża z uprawy, w których nie stosuje się pestycydów ani GMO oraz, a pieczone w certyfikowanych piekarniach bez użycia spulchniaczy, barwników, emulgatorów i polepszaczy smaku.
Podsumowuje to slogan „Bio. Spróbuj, bo lepsze”.
Poprzednia duża kampania Lidla była realizowana w okresie przed Bożym Narodzeniem pod hasłem „Podaruj bliskim prawdziwe święta”.
Działania reklamowe Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji, interneci, radiu i samych sklepach tej sieci.
Za kreację reklam firmy odpowiada agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.
Lidl Polska jest jednym z największych marketerów. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainterenetowych wyniosły 629,9 mln zł, 15 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)