Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Agencja Peppermint w ramach współpracy z firmą Storck Polska przygotowała kreacje graficzne promujące nową loterię konsumencką marki Toffifee.
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
Zakres działań uwzględniał stworzenie kluczowych elementów wizualnych, takich jak key visual i projekty graficzne dla punktów sprzedaży (POS), w tym toppery, nakładki na standy oraz plakaty.
Dodatkowo, Peppermint przygotowała materiały promocyjne dla działań digital, jak banery, animacje i wideo dedykowane mediom społecznościowym, reklamom display i platformie YouTube.
Akcja „Loteria tkwi w Toffifee” potrwa do 25 czerwca 2023 r. Aby wziąć udział w losowaniu, należy kupić dowolne opakowanie Toffifee, zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na dedykowanej stronie internetowej. Do wygrania są m.in. 15.000 zł na rodzinne wakacje i bilety wstępu do parku rozrywki Energylandia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee