Łowicz klientem Peppermint powered by Quad
Agencja Peppermint powered by Quad obsługuje w zakresie digitalu markę dżemów Łowicz (Maspex).
Zespół Peppermint odpowiada za koncepty i realizację wybranych działań w kanale digital dla marki Łowicz, w tym obsługę i moderację profili na Facebooku i Instagramie.
Peppermint ma już za sobą pierwszą realizację. Zespół agencji przygotował i przeprowadził digitalową odsłonę kampanii „Dżem Dobry!”, która realizowana była w kanałach online w marcu i kwietniu. Za jej kreację odpowiada agencja Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony. Jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Łowicz klientem Peppermint powered by Quad