Maciej Orłoś w kampanii CIWF Polska walczy o humanitarne traktowanie świń
CIWF Polska (Compassion in World Farming) zainicjowała akcję, której celem jest zwrócenie uwagi na sposób traktowania świń - matek, w wielkich hodowlach. Kampanię wspiera dziennikarz Maciej Orłoś.

Organizacja CIWF Polska nową kampanią chce uwrażliwić społeczeństwo na to, jak traktowane są w hodowlach świnie - matki. Z okazji nadchodzącego Dnia Matki, 26 ojców pozuje z sercem, które jest jednocześnie ryjkiem świni i symbolem cierpienia, jakiego doświadczają te zwierzęta.
W spocie promującym kampanię udział wziął Maciej Orłoś. - Jestem ojcem, współczuję. Współczuję wszystkim zwierzętom zamykanym w klatkach. Już czas zakończyć Epokę Klatkową - mówi Orłoś.
CIWF Polska jest częścią międzynarodowej organizacji CIWF - Compassion in World Farming, która powstała 50 lat temu w Wielkiej Brytanii i której celem jest zakończenie przemysłowego chowu zwierząt.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Maciej Orłoś w kampanii CIWF Polska walczy o humanitarne traktowanie świń