Małgorzata Potorska przeszła z Dentsu do IQ Marketing
Z początkiem marca Małgorzata Potorska, dotąd związana z Dentsu, została dyrektor zarządzającą agencji IQ Marketing.
Małgorzata Potorska zastąpiła stanowisko Katarzynę Chodacką, która w styczniu br. objęła stanowisko dyrektorki strategiczno-operacyjnej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
– Mam ogromny szacunek dla osiągnięć i profesjonalizmu agencji IQ Marketing. Kiedy stawiałam pierwsze kroki w zawodzie, to ona, obecna na rynku - od 1997 roku, stanowiła dla mnie inspirację, a często również konkurenta, z którym spotykałam się w wielu przetargach. Tym bardziej czuję wielką odpowiedzialność, podejmując się tej współpracy. Dołączam do zespołu IQ Marketing i wraz z nim pragnę wprowadzać nowe działania podkreślające charakter, wartości i tradycje agencji oraz jej innowacyjne spojrzenie na branżę – mówi Małgorzata Potorska.
Potorska spędziła ponad 17 lat w spółkach grupy Red8, zakupionych w 2018 roku przez koncern Dentsu. Pracując w Dentsu Polska, Małgorzata Potorska początkowo pełniła rolę Client Service Director, odpowiadając za utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami agencji. W 2022 roku objęła stanowisko Activations Client Partner i stała się odpowiedzialna za prowadzenie zespołu aktywacyjnego oraz rozwój biznesu w tym obszarze. Dotychczas współpracowała z takimi markami jak: Bacardi - Martini, Stock, Carlsberg, BMW, Porsche, Veka Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Potorska przeszła z Dentsu do IQ Marketing