Mały Głód w nowej odsłonie
31 sierpnia w internecie ruszyła tesearowa odsłona kampanii marki Danio z popularnym brand hero Małym Głodem.

Mały Głód wystąpił na transmitowanej na Facebooku konferencji prasowej. Brand hero Danio stwierdził, że "szuka nowych wyzwań" - założył w tym celu profil w serwisie społecznościowym LinkedIn, dodając, że tylko tam będzie można go znaleźć. Nazwa profilu brand hero Danio na Facebooku ma się zmienić.
Główna część kampanii ma wystartować 1 września. Najprawdopodobniej będzie promowała nowe Danio bogate w białko.
Ostatnia duża akcja reklamowa z udziałem Małego Głoda miała miejsce w 2019 roku. Była to loteria Wielkie rozDanio z maskotkami członków ekipy Małego Głoda do wygrania.
Za przyprowadzenie i koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji odpowiadałą agencja VMLY&R Poland.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mały Głód w nowej odsłonie