Marka Google warta ponad 100 mld USD
Firma Millward Brown Optimor opublikowała ranking 100 najbardziejwartościowych marek świata za rok 2009 - BrandZ Top 100 MostValuable Global Brands.
Po raz trzeci z rzędu na czele corocznego zestawienia znalazłasię marka Google, której wartość została oszacowana na nieco ponad100 miliardów dolarów.
Na drugim miejscu uplasowała się marka Microsoft (76,2 mld USD),a za nią Coca-Cola (67,6 mld USD) i IBM (66,6 mld USD). Pierwsządziesiątkę uzupełniły: McDonald's (66,6 mld USD), Apple (63,1 mldUSD), China Mobile (61,3 mld USD), General Electric (59,8 mld USD),Vodafone (53,7 mld USD) oraz Marlboro (49,5 mld USD).
Pomimo gospodarczego kryzysu, w ciągu ostatniego roku łącznawartość wszystkich 100 najbardziej wartościowych marek światazwiększyła się o 1,7 proc., do 1,95 biliona dolarów.
"W obecnej sytuacji, gdzie wartość wielu firm zmniejszyła się,marka stała się jeszcze ważniejsza, gdyż pomaga ona przetrwać wtrudnych czasach. Ci, którzy nadal inwestują w swoje marki będą wlepszej pozycji do uzyskania wzrostu gdy sytuacja gospodarczazacznie się poprawiać, niż ci, którzy cięli wydatki" - stwierdziłaJoanna Seddon, dyrektor wykonawczy Millward Brown Optimor.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marka Google warta ponad 100 mld USD