Martyna Krupa i Szczepan Barański w Schulz brand friendly
Do działu client service agencji Schulz brand friendly dołączyła Martyna Krupa, a do kreacji - Szczepan Barański. Oboje będą pracowali głównie dla Kaufland Polska.
Do działu kreacji dołączył Szczepan Barański, który projektowaniem graficznym zajmuje się od kilkunastu lat. Specjalizuje się w animacjach, motion designie, DTP, webdesignie, drukach niestandardowych oraz brandingu. Zajmuje się również ilustracją i papercraftem. Poprzednio związany był m.in. z Brave Brain oraz Opcom. Obsługiwał takie marki jak Skoda, Decomoreno, Łowicz czy Nivea. W Schulz brand friendly objął stanowisko motion designera.
Z kolei dział client service powiększony zostaje o stanowisko account executive, które zajmie Martyna Krupa. Krupa specjalizuje się w markach retail. Obsługiwała m.in. Lewiatana, Eurocash Cash&Carry, Groszek, Delikatesy Centrum oraz Eurosklepy. Ma doświadczenie w zarządzaniu projektami, szczególnie w obszarze produkcji filmowych i video marketingu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Martyna Krupa i Szczepan Barański w Schulz brand friendly