Raper Mata będzie promował McDonald’s
Sieć gastronomiczna McDonald’s zapowiada nowe menu oparte na wizerunku rapera Michał Matczaka, lepiej znanego jako Mata. Menu pojawi się w ofercie w najbliższy poniedziałek.
Na profilach społecznościowych McDonalda zamieszczono na razie animację z logo firmy i liczbą 33 (nick rapera Maty w social media to @33mata) utrzymaną w kolorystyce niebieskiej, tak samo jak okładka nowego albumu Maty. Przy wpisie dodano datę 18 października.
Niektórzy internauci zamieścili zdjęcia naklejek promujących nowy zestaw w McDonald’s. Na naklejkach są napisy takie jak „zestaw Maty: edycja limitowana”, „matchak latte”, „potrójny ch33seburger” czy „Mata przejmuje Maka”.
McDonald’s na razie nie przekazuje żadnych informacji o nowym zestawie.
Koncern w ub.r. wprowadził do menu w USA zestaw przygotowany wspólnie z raperem Travisem Scottem.
Mata z hitowym albumem i koncertem
Drugi album Maty, zatytułowany "Młody Matczak", pojawił się w sprzedaży z początkiem października, już w trakcie przedsprzedaży zyskał status kilkukrotnej platyny. 2 października Mata zagrał koncert na warszawskim Bemowie, który zgromadził ok. 42 tys. widzów.
W ciągu doby od premiery piosenki z albumu zanotowały na Spotify 5,5 mln odtworzeń, co jego rekordem platformy, jeśli chodzi o polskich wykonawców. W lipcu Mata jako pierwszy polskojęzyczny twórca w historii trafił na listę "Global 200" magazynu "Billboard", a we wrześniu jako pierwszy żyjący polski artysta przebił barierę 2 mln słuchaczy na Spotify.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Raper Mata będzie promował McDonald’s
Elo dla redakcji