Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands
Mateusz Koronkiewicz po czterech latach pracy awansował na stanowisko business acceleration lead w grupie IPG Mediabrands, w skład której wchodzą agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise. To nowa funkcja w firmie.

Do zadań Koronkiewicza będzie należało wspieranie wzrostu biznesu całej grupy. Będzie odpowiadać też m.in. za generowanie przychodu dzięki wykorzystaniu synergii między jednostkami grupy.
Jako business acceleration lead podlega bezpośrednio Marcinowi Decowi, CEO grupy IPG Mediabrands.
Mateusz Koronkiewicz w IPG pracuje od czterech lat. Dotychczas pełnił funkcję digital strategist. Wcześniej przez prawie 5 lat, doświadczenie zdobywał w Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. Forum IAB.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands
Można powiedzieć "AkceleroMATT"