Mateusz Wisznicki senior graphic designerem w 180heartbeats + Jung v Matt
Do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączył jako senior graphic designer Mateusz Wisznicki. Będzie pracował m.in. dla Allegro, Google i OBI.

Mateusz Wisznicki przez kilka ostatnich lat pracował w Saatchi & Saatchi IS, realizując projekty m.in. dla Toyota, Lexus, NC+, Visa, Jack Daniels, Mars (Pedigree, Whiskas), Bank BPH, Alivia, Amnesty International, Carrefour, Microsoft, Nokia, Duracell, Google, Jacobs, Tyskie, GSK i brandów należących do Procter & Gamble.
Wisznicki będzie odpowiedzialny za realizację projektów dla obecnych klientów agencji, m.in. Allegro, Google i OBI
– Mateusz to wszechstronny, doświadczony, otwarty, ambitny, a przede wszystkim utalentowany designer. Ogromnie cieszę się, że swoją osobą wzbogaci nasz zespół – mówi Martin Winther, creative director&partner w 180heartbeats + Jung v Matt.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mateusz Wisznicki senior graphic designerem w 180heartbeats + Jung v Matt