Maxus stracił obsługę Lindt & Sprüngli na rzecz Starcomu
Dom mediowy Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla producenta słodyczy, firmy Lindt & Sprüngli Poland.
Starcom zajmie się obsługą budżetu mediowego Lindt & Sprüngli oraz strategią komunikacji dla wszystkich produktów firmy obecnych na polskim rynku. Wybór Starcomu poprzedzony został kilkuetapowym przetargiem, w którym brał udział również Maxus, dom mediowy dotychczas obsługujący Lindt & Sprüngli. Nazwy pozostałych jego uczestników nie zostały ujawnione.
- Na poszczególnych etapach przetargu oceniane było zarówno podejście strategiczne, dedykowany zespół jak i warunki zakupu mediów - powiedziała Beata Kłęk, marketing director Lindt & Sprüngli Poland. Koordynacją procedur przetargowych zajmowała się firma audytorska Media Strategy.
Wartość budżetu, jaki firma Lindt & Sprüngli zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe w br., nie została ujawniona. Pierwsze aktywności, którymi zajmie się Starcom, będą prowadzone w lutym.
Wygrana na obsługę mediową Lindt jest kolejnym w ostatnich tygodniach zleceniem pozyskanym przez grupę Starcom MediaVest w Polsce. Ostatnio Starcom wygrał w przetargu na obsługę mediową Viacomu, a od MediaComu przejął budżet mediowy Bahlsena. Z kolei jego siostrzana agencja MediaVest zdobyła budżet Westwing Home & Living Poland oraz utrzymała dotychczasową obsługę firmy farmaceutycznej Valeant Pharmaceuticals.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Maxus stracił obsługę Lindt & Sprüngli na rzecz Starcomu