mBank wpadkę z SMS-ami wykorzystuje do promocji
mBank, który w ubiegłym tygodniu omyłkowo rozesłał użytkownikom swojej aplikacji mobilnej serię testowych i niezrozumiałych komunikatów typu push teraz wykorzystuje tę wpadkę do promocji. W ramach podziękowania swoim klientom proponuje im 15 proc. zniżki na ubezpieczenie.
Użytkownicy aplikacji mBanku dokumentowali w internecie otrzymanie serii trzech pojedynczych komunikatów od mBanku. Jeden z nich zawierał przypadkowy ciąg polskich znaków, drugi informował o testach powiadomień, w trzecim zaś mBank życzył klientom miłego dnia.
Teraz bank postanowił wykorzystać tę wpadkę do promocji. Proponuje swoim klientom 15 proc. zniżki na ubezpieczenie auta lub podróży po podaniu kodu zniżkowego: 𝗲̨𝘀́𝗮̨𝗰́𝘇̇.
Bank informuje, że ta zniżka to element podziękowań dla klientów, którzy niezwykle przychylnie potraktowali pomyłkę banku.
Aby zyskać 𝟭𝟱 proc. zniżki na ubezpieczenie, wystarczy wpisać kod zniżkowy podczas składania wniosku o produkt. Promocja dotyczy ubezpieczeń samochodu i podróży i trwa od do 17 sierpnia br.
Wiosek można złożyć przez aplikację mobilną lub w serwisie transakcyjnym.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: mBank wpadkę z SMS-ami wykorzystuje do promocji