McDonald’s wprowadza do oferty Burgera Drwala z chrzanem. „Zimę najlepiej spędzać razem”
Do oferty Burgera Drwala McDonald's dołączają kolejne cztery odsłony kanapek, w tym nowość - wariant z chrzanem. Menu promuje kampania “Lepsza strona zimy” oraz specjalna gra planszowa w lokalu McDonald's w Łodzi.
Burger Drwala od 15 listopada dostępny jest w ofercie McDonald’s w pięciu różnych odsłonach: klasycznej, z kurczakiem, na ostro, z żurawiną oraz z chrzanem. Kanapki można personalizować i dodać do niego dodatkową porcję wołowiny lub kurczaka w wariancie z kurczakiem.
Nowe warianty Burgera Drwala
W ramach kampanii promocyjnej restauracja McDonald's przy ul. Retkińskiej 103 w Łodzi zmieniła całkowicie swój wygląd i zamieniła się w największą grę planszową w kraju.
Właśnie w tym lokalu w Łodzi zostały nakręcone zdjęcia do spotu reklamowego promującego Burger Drwala.
- Rozpoczynając pracę nad tegoroczną kampanią szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, co sprawia, że zimowe dni i wieczory, które często nam się dłużą, stają się lepsze. Odpowiedź nasunęła się od razu – towarzystwo. A jeśli mowa o nim, to nie ma nic bardziej towarzyskiego niż gra planszowa, dlatego to właśnie ona stała się motywem przewodnim tegorocznej kampanii. Stworzyliśmy w Łodzi największą planszówkę w Polsce, w którą może zagrać każdy fan Burgera Drwala. Ten wyjątkowy Mak w swojej aranżacji dopracowany jest zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz, aby wszyscy odwiedzający restaurację otrzymali najlepszą z możliwych porcję doświadczeń - komentuje Jakub Strutyński, field marketing manager McDonald's Polska.
Każdy w dniach od 13 do 19 listopada będzie mógł odwiedzić restaurację przy ul. Retkińskiej 103 i wziąć udział w grze, stając na planszy z innymi graczami. W trakcie jednej rozgrywki, w grze będzie brało udział 10 dwuosobowych drużyn, a tym którym uda się w wyznaczonym czasie skompletować wszystkie składniki na Burgera Drwala, zostaną wydane wyjątkowe, smakowite nagrody.
Rusza „Lepsza strona zimy”
W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w restauracji w Łodzi oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH.
Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: McDonald’s wprowadza do oferty Burgera Drwala z chrzanem. „Zimę najlepiej spędzać razem”
Za Tuska w 2014 burger drwala (w wersji klasycznej) kosztował 12,90 PLN.
Bar – miejsce, w którym musimy się sami obsłużyć. Stoimy w kolejce, jedzenie zanosimy sami do stolika. Nadal jednak jemy jak ludzie - sztućcami z talerzy, pijemy ze szkła, choć raczej będzie to fajans i grube szkło.
Jeśli zaś musimy jeść.... rękami, z papieru i plastikowej tacki, pić z tektury,, sami sobie przynosimy jedzenie i sami "zastawę" po sobie wrzucamy do śmietnika, to z całą pewnością NIE jest restauracja, ani nawet bar. Jesteśmy w fast foodzie, w najniższej, najtańszej formie szybkiego żywienia zbiorowego.