Media Direction OMD i Carat odpadły z przetargu US Pharmacii
Domy mediowe Media Direction OMD i Carat Polska odpadły w pierwszym etapie przetargu mediowego US Pharmacii. O obsługę firmy dalej walczą Macroscope OMD, Starcom, Universal McCann i Zenith Optimedia.
W drugim etapie przetargu dotyczącego obsługi budżetu mediowego US Pharmacii w przyszłym roku domy mediowe Macroscope OMD, Starcom, Universal McCann i Zenith Optimedia otrzymały już brief zawierający m.in. zadania strategiczne, zadanie buyingowe i warunki cenowe. Z rywalizacji o to zlecenie odpadły Media Direction OMD i Carat Polska. Przetarg dotyczący budżetu, którego broni Starcom, jest audytowany przez Media Strategy Warsaw.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Media Direction OMD i Carat odpadły z przetargu US Pharmacii