Michał Siejak za Krzysztofa Winnika na czele NuOrder
Michał Siejak został szefem spółki NuOrder, do której należą agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Winnika, który przeszedł do Ostrygi.
Michał Siejak (na zdjęciu) do tej pory w NuOrder odpowiadał głównie za wprowadzenie do niej marki 6ix WoMM & Social Media oraz budowę portfolio jej usług opartych marketing szeptany. Obecnie przejmuje całościowe zarządzanie firmą, po tym jak jej managing i strategy & interactive director Krzysztof Winnik przeszedł do agencji Ostryga, gdzie objął funkcję brand managera & social media directora (więcej na ten temat).
Siejak jako główny cel NuOrder na br. wskazuje rozwój działu new business, do którego dołączyły właśnie dwie nowe osoby oraz trzecia, przesunięta z innego działu firmy. NuOrder ma osiągać wyniki businessowe pozwalające na wprowadzeniu do niej za dwa lata inwestora branżowego. Operacyjnie spółka zakłada silne skupienie się na komunikacji i sprzedaży dotychczasowych usług swoich marek E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media, proponując klientom synergię pomiędzy kompleksową obsługą interaktywną oraz działaniami WoMM i social media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Michał Siejak za Krzysztofa Winnika na czele NuOrder