Agencja NuOrder pozyskała nowego klienta
Agencja NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę marketingową dla platformy MotoMega. Głównym celem współpracy będzie zbudowanie rozpoznawalności marki MotoMega oraz uruchomienie i prowadzenie cyfrowych kanałów sprzedaży.
W ramach projektu NuOrder zajmie się stworzeniem marki i jej identyfikacji wizualnej, opracowaniem key visuala , zaprojektowaniem i wyprodukowaniem platformy sprzedaży samochodów online. Agencja odpowiada także za długoterminowe wsparcie mediowe i budowę cyfrowych kanałów sprzedaży.
- Szybko zorientowaliśmy się, że to NuOrder jest partnerem, z którym chcemy zrealizować ten projekt, i który jest w stanie wprowadzić nas do pierwszej trójki graczy w Polsce, a taki mamy cel. Przekonał nas poziom zrozumienia naszego biznesu i roli działań marketingowych, rozumianych jako wsparcie sprzedaży w ujęciu krótkoterminowym, ale również jako narzędzie budowania brandu pod ewentualny exit w przyszłości – mówią founderzy MotoMega
MotoMega to cyfrowa platforma sprzedaży samochodów i innych pojazdów, oferująca szeroki wybór form finansowania, w tym leasing, kredyt oraz wynajem długoterminowy.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja NuOrder pozyskała nowego klienta