Fresenius Kabi klientem agencji NuOrder
Agencja NuOrder wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki produktów specjalnego żywienia Fresubin. Umowa obejmuje długoterminową współpracę projektową i zakup mediów.
W ramach wygranego przetargu agencja NuOrder przejmuje pełną obsługę marketingową marki Fresubin, należącej do portfolio Fresenius Kabi, producenta żywności specjalnego przeznaczenia.
Zadania NuOrder to opracowanie key visuala, realizacja kampanii zasięgowej oraz działania performance marketingu, mające na celu bezpośrednie budowanie sprzedaży. Współpraca ma charakter długoterminowy.
- Na naszą decyzję o współpracy wpłynęło parę aspektów wyróżniających przetargową ofertę agencji NuOrder, w pierwszym rzędzie bardzo dobry, mocny Key Visual i doświadczenie w obsłudze mediowej brandów farmaceutycznych. Dodatkowo warto podkreślić konsultacyjny charakter naszych spotkań zapewniający nam rzetelną ewaluację poszczególnych działań i narzędzi, co z kolei znacząco podnosi bezpieczeństwo naszych decyzji – mówi Katarzyna Jasińska, brand manager marki Fresubin.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fresenius Kabi klientem agencji NuOrder