NuOrder wzmacnia dział strategii
Do działu strategy & new business agencji NuOrder dołączyła Martyna Mleczak, która wcześniej pracowała m.in. w GroupM.
Martyna Mleczak zajmie się budowaniem strategii marketingowych dla klientów NuOrder kładących nacisk na narzędzia i media digitalowe. Będzie również istotnym wsparciem działu w rozbudowie portfolio klientów.
Zobacz: Haribo klientem NuOrder
Zarządzający agencją NuOrder, Michał Siejak, podkreśla: - Mocne podstawy strategiczne są kluczowym wyróżnikiem naszej agencji i głównym powodem, dla którego wygrywamy ponad 50 proc. przetargów, w których bierzemy udział. Cieszymy się, że nasi klienci rozumieją, że dopracowana strategia komunikacji i unikalna kreacja mają gigantyczny wpływ na późniejszą efektywność kampanii mediowych.
Przed dołączeniem do NuOrder, Martyna Malczak pracowała jako social media manager marki Frosta, a następnie jako paid social specialist w Group M, obsługując międzynarodowe marki z branży technologicznej, beauty i FMCG.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: NuOrder wzmacnia dział strategii