Haribo klientem NuOrder
Agencja NuOrder wygrała przetarg na kompleksową obsługę w social mediach marki żelków Haribo.
NuOrder jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji Haribo w social media na 2020 rok, której celem jest budowa świadomości marki, komunikacja jej wymiarów i wartości.
Agencja odpowiada także za całoroczne działania mediowe w digitalu (Facebook, Instagram), których celem jest dobudowanie zasięgów do flightów telewizyjnych, pozyskanie fanów.
NuOrder kompleksowo obsługuje także markę w zakresie współpracy z influencerami.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Haribo klientem NuOrder