Michał Siejak wraca do Korony Kielce. Dziennikarz nowym dyrektorem marketingu i komunikacji
Michał Siejak, dziennikarz sportowy i twórca telewizji Korona TV, stanął na czele działu marketingu i komunikacji klubu Korona Kielce. Zastąpił na tym stanowisku Rafała Kielczyka, który pełnił tę rolę przez ostatni rok.

Michał Siejak objął funkcję dyrektora marketingu i komunikacji kieleckiego klubu z początkiem lipca b.r. Dla dziennikarza sportowego to powrót do Korony Kielce po sześciu latach. Siejak był związany z klubem w latach 2011-2019, stworzył klubową telewizję Korona TV, gdzie publikowano m.in. zakulisowe materiały z meczów, relacje z konferencji prasowych, czy filmy o środowisku kibiców klubu itp.
W ostatnich latach Siejak był związany ze stacją Canal+, gdzie odpowiadał za produkcję materiałów wideo z meczów Ekstraklasy oraz najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą – m.in. finałów NBA, El Clásico, meczów Premier League czy spotkań tenisowych Igi Świątek.
Współtworzył także sportowe seriale dokumentalne takie jak „Sędziowie”, „Piłkarze na podsłuchu” czy „Trenerzy pod presją”. Współpracował również z Reprezentacją Polski w AMP futbolu, Fundacją Marcina Gortata czy platformą streamingową Viaplay – czytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie kieleckiego klubu.
Czytaj także: Firma Muska przeprasza za wybryki Groka i wyjaśnia co się stało
Michał Siejak po roku zastąpił dotychczasowego dyrektora działu marketingu i komunikacji Korony Kielce, Rafała Kielczyka, który pozostaje w strukturach klubu. “Dział marketingu i komunikacji wchodzi w nowy etap reorganizacji strukturalnej, której celem jest profesjonalizacja, większa efektywność i jeszcze lepsza współpraca z kibicami, sponsorami i partnerami klubu” – informuje klub.
Dołącz do dyskusji: Michał Siejak wraca do Korony Kielce. Dziennikarz nowym dyrektorem marketingu i komunikacji