Mike Cooper wiceprezes Omnicom na Europę
Mike Cooper został wiceprezesem Omnicom Media Group na Europę, a Guy Marks - szefem mediów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Omnicom Media Group (OMG) mianował Guy Marksa z OMD na stanowisko dyrektora generalnego regionu EMEA, ponieważ sieć postanowiła rozdzielić kierownictwo w regionie EMEA i APAC.
Guy Marks zastąpi Mike'a Coopera, który otrzymał nowe stanowisko wiceprezesa w Omnicom Group Europe, a teraz będzie podlegał prezesowi i dyrektorowi operacyjnemu Omnicom, Darylowi Simmowi.
Marks będzie nadzorować regionalną strategię, operacje i rozwój „transformacyjnych” produktów i usług w celu wspierania agencji medialnych – OMD, PHD, Hearts & Science – oraz działu danych i analityki, Annalect.
Guy Marks dołączył do OMG w 2014 roku po tym, jak Omnicom przejął Mobile5 Media, usługę doradztwa w zakresie UX, projektowania i technologii, której był współzałożycielem. Awansował na stanowisko dyrektora generalnego OMD EMEA w 2018 roku.
Jego następca w OMD ma zostać mianowany w nadchodzących tygodniach.
Teraz Marks będzie podlegał globalnemu dyrektorowi generalnemu Omnicom Media Group Florianowi Adamskiemu.
Dla regionalnych liderów OMG oznacza to tworzenie produktów, które umożliwiają agencjom „szybką identyfikację, adaptację i reagowanie w czasie rzeczywistym na wyzwania zmieniającego się rynku konsumenckiego”.
Guy Marks jest jednym z czterech regionalnych liderów Omnicom Media Group - obok Scotta Hagedorna w Ameryce Północnej, Tony'ego Harradine'a w APAC i Juliana Porrasa w regionie LATAM.
Awans Mike'a Coopera
Guy Marks zastępuje byłego wieloletniego szefa PHD, Mike'a Coopera, który od 2019 r. jest szefem Omnicom Media Group na region EMEA i APAC. Pod okiem Coopera OMG zdobyło kilka dużych światowych budżetów, takich jak Mercedes-Benz, Diageo i Chanel.
Cooper, dyrektor założycielski OMG, będzie teraz wspierać międzynarodową strategię klienta Omnicom i będzie zaangażowany w Omnicom University, program rozwoju talentów sieci prowadzony przez Karen Van Bergen.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mike Cooper wiceprezes Omnicom na Europę