Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn
Agencja Mindspot Communication & Media wygrała konkurs na obsługę kanału BMW Group Polska na LinkedIn.

W ramach prowadzonych działań Mindspot wspólnie z klientem opracował strategię obecności BMW Group Polska na LinkedIn. Agencja odpowiada również za przygotowanie treści oraz moderację nowego kanału. Kanał BMW Group Polska na LinkedIn obejmuje komunikację korporacyjną, w tym wszystkich marek firmy – BMW, MINI, BMW Motorrad, a także funkcjonujących w ramach grupy spółek Alphabet (wynajem długoterminowy) i BMW Financial Services.
Obsługą ze strony agencji zajmuje się zespół pod kierownictwem Juliusza Kornaszewskiego. Agencja pozyskała klienta w ramach konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono.
Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, SAP, Fibaro, Logitech, Sharp i Husqvarna.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn
Strzelam. Czyżby nie chcieli wysyłać produktów do testów znanemu w całej branży supersprzedawcy sampli prasowych na Allegro?
No pudło Panie PRowiec.