Zespół „Mosznowładcy” w kampanii Movember Polska przypomina mężczyznom o badaniach profilaktycznych
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii Movember Polska. Mężczyźni w całym kraju zapuszczają wąsy, aby swoją zmianą wizerunku prowokować do rozmów na temat ich zdrowia. W akcję zaangażowali się m.in. Cyber Marian, Czadoman, Krzysiek Sokołowski i JoePalooka.
Kampania Movember Polska już od 2014 roku uczy mężczyzn jak dbać o swoje zdrowie. Organizatorem działań nad Wisłą jest Fundacja Kapitan Światełko. Dotychczas kampania dotyczyła wyłącznie zdrowia fizycznego i profilaktyki antynowotworowej. W tym roku organizatorzy i ambasadorzy zdecydowali się również poruszyć kwestię zdrowia psychicznego, kolejnego tematu tabu wśród mężczyzn.
„Mosznowładcy” z piosenką na Movember Polska
Po raz kolejny, w aż ośmiu miastach w Polsce, będzie można skorzystać z badań przesiewowych pod kątem nowotworów jąder i prostaty. W tym roku kampanię wspierają ambasadorzy - wokaliści i osobowości internetowe, którzy zjednoczyli się jako zespół „Mosznowładcy”. W piosence „Wszyscy za jednego” promują dbanie nie tylko o zdrowie fizyczne, ale i psychiczne.
Ambasadorami kampanii ponownie zostali youtuberzy Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenter Mateusz Jędraś oraz Juan Zumeta i Jakub Nowicki. W tym roku dołączyli do nich także wokaliści: Krzysiek Sokołowski (z zespołu Nocny Kochanek), Adam Asanov (z zespołu Piersi), Paweł Dudek (Czadoman) oraz Błażej Sobera (z zespołu Joe Palooka) – przedstawiciele różnych środowisk, którzy jako „Mosznowładcy” nagrali nowy „hymn” kampanii -„Wszyscy za jednego”.
Rockowa piosenka namawia do korzystania ze wsparcia specjalistów, którzy pomagają zadbać o zdrowie w każdym aspekcie, bez względu na to, czy chodzi o kwestie fizyczne czy psychiczne. Utwór zatytułowany „Wszyscy za jednego” przypomina także, jak ważne jest wzajemne wspieranie się i jak pomocna może być zwykła rozmowa oraz otwarcie się na drugiego człowieka.
Bezpłatne badania profilaktyczne dla mężczyzn
W ramach Movember Polska po raz kolejny zorganizowana zostanie akcja badań w centrach handlowych w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie, Koszalinie oraz Gorzowie Wielkopolskim. W trakcie wydarzeń mężczyźni do 40 roku życia będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder na badaniu USG. Z kolei panowie powyżej tego wieku będą mogli skontrolować poziom podstawowego markera nowotworowego prostaty (PSA) przy badaniu z kropli krwi.
Kampanię i organizację badań po raz siódmy wspiera Nationale-Nederlanden. Badania ponownie realizowane są dzięki wsparciu Bayer, Profimedical oraz Hydrex z marką Domowe Laboratorium. Do grona partnerów akcji dołączyły także Herbapol Poznań, BNP Paribas oraz marka STMT. Ambasadorów po raz trzeci już w stylizacjach wsparła marka Kubota.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zespół „Mosznowładcy” w kampanii Movember Polska przypomina mężczyznom o badaniach profilaktycznych