Mothercare pokazuje w kampanii ciała młodych mam bez upiększania
Producent odzieży i akcesoriów dla kobiet ciężarnych i niemowląt Mothercare w swojej najnowszej kampanii pokazuje naturalne ciała młodych matek. Bez retuszu, ale z bliznami, rozstępami i nadwagą.
Mothercare postanowiło odpowiedzieć na problem dotykający wiele kobiet, które dopiero co zostały matkami. Często mierzą się one z krytyką swoich ciał, naznaczonych przez ciążę rozstępami czy dodatkowymi kilogramami.
Marka namawia panie do akceptacji swojego wyglądu i przekonuje, że jest on zupełnie naturalny - nie ma zatem czego się wstydzić, należy być dumną. Kobiece ciało jest bowiem piękne samo w sobie, niezależnie od tego, jak wygląda na tle innych.
Badania marki przeprowadzone na potrzeby akcji wskazują, że co czwarta matka odczuwa presję tego, jak ma wyglądać po porodzie. Rodzi się ona w kontakcie z mediami społecznościowymi, gdzie wiele tzw. "insta-matek", influencerek i gwiazd pokazuje idealnie wyrzeźbione sylwetki i uśmiech nawet kilka dni po urodzeniu dziecka.
Mothercare przygotowało sesję „The Body Proud Mums”, w której kilka matek z Wielkiej Brytanii na niewyretuszowanych zdjęciach pokazuje swoje rozstępy, pociążową nadwagę, blizny i nabrzmiałe piesi.









Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mothercare pokazuje w kampanii ciała młodych mam bez upiększania
I koniec