MSZ chce promować osiągnięcia Polaków w astronomii. Potrzebuje agencji
Ministerstwo Spraw Zagranicznych zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie oprawy graficznej kampanii promującej m.in. w social mediach osiągnięcia Polek i Polaków w dziedzinie astronomii i kosmonautyki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowana przez MSZ kampania ma promować osiągnięcia naukowe Polek i Polaków w dziedzinie astronomii oraz ich wkład w eksplorację kosmosu. Mają też pokazywać Polskę jako kraj mądrych i kreatywnych ludzi oraz kraj innowacyjny i postępowy.
Pretekstem do ich realizacji jest 550. rocznica urodzin Mikołaja Kopernika w 2023 roku i ogłoszenie go patronem roku 2023 przez Sejm.
MSZ chce, by historia polskich osiągnięć astronomiczno-kosmicznych została opowiedziana w lekki sposób, bez przesadnej pompatyczności. Może być z przymrużeniem oka, ale jednak bardzo konkretnie merytorycznie, aby odbiorca nie miał złudzeń, że osiągnięcia te są niezaprzeczalnymi osiągnięciami Polaków.
Przygotowane przez wybraną agencję materiały będą wykorzystywane w mediach społecznościowych i internecie. Budżet tych działań nie może przekroczyć kwoty 130 tys. zł netto.
Termin składania ofert mija 6 marca br. Trzy dni później ma zostać wybrana zwycięska agencja. Start kampanii zaplanowano na 29 kwietnia br., w którym przypada Międzynarodowy Dzień Astronomii.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MSZ chce promować osiągnięcia Polaków w astronomii. Potrzebuje agencji