Narodowy Instytut Dziedzictwa chce zatrudnić agencję PR
Narodowy Instytut Dziedzictwa wybiera w przetargu agencję, która zajmie się usługami public relations i obsługą medialną kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta"- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy świadczenia usług polegających na bieżącym wsparciu zespołu ds. komunikacji społecznej Instytutu w zakresie media relations oraz zapewnienie obsługi medialnej i PR w ramach promocji kampanii społecznej „Krajobraz Mojego Miasta”.
„Krajobraz Mojego Miasta” to kampania społeczna, której celem jest zwrócenie uwagi na problem chaosu reklamowego, braku spójności architektonicznej i niewłaściwego planowania przestrzeni miejskiej. Idea powstała z inicjatywy prof. Magdaleny Gawin, wiceminister Kultury, Generalnego Konserwatora Zabytków w 2016 r.
Kampania społeczna składa się z szeregu działań edukacyjnych i promocyjnych. Głównym narzędziem jest film (w całości i w odcinkach), spot, jak również strona internetowa oraz profil na Facebooku. Wsparciem są ambasadorowie kampanii, którzy systematycznie dołączają do grona popularyzatorów akcji, np. Robert Gonera, Dorota Chotecka-Pazura czy Sebastian Karpiel-Bułecka.
Kampania będzie realizowana w okresie od 1 czerwca do 30 listopada 2021 roku.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się obsługą medialną i PR kampanii, jej promocją i zwiększeniem jej rozpoznawalności. Kampania będzie obejmować działania public relations, media relations, działania eventowe online.
Do jej zadań należeć będzie przygotowanie listy mediów (regionalnych, ogólnopolskich, lifestylowych i branżowych) koniecznych do realizacji kampanii i jej bieżąca aktualizacja, inicjowanie i utrzymywanie stałych, bieżących kontaktów z dziennikarzami. Agencja ta opracuje i przedstawi projekt logotypu kampanii, będzie regularnie przygotowywać i rozsyłać komunikaty prasowe. Zapewni udział ekspertów Instytutu w min.2 audycjach radiowych w stacjach o zasięgu ogólnopolskim emitowanych w programach o tematyce lifestylowej, a także zagwarantuje ekskluzywny wywiad z dyrektorem instytucji w dzienniku ogólnopolskim o nakładzie powyżej 60 tys.egz. dziennie.
Będzie również odpowiadać za content merytoryczny w postaci gotowych postów, zawierających treść i infografikę do mediów społecznościowych, będzie prowadzić kampanię promocyjną akcji na YouTube, przedstawi nowy projekt graficzny istniejącej już strony głównej kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta".
Zajmie się także emisją spotu i filmu promującego kampanię m.in. na Vimeo, forach, blogach itp. Zorganizuje również konferencję prasową, na której będzie minimum 20 dziennikarzy.
Przetarg trwa do 15 kwietnia, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 2 450 zł wadium. Budżet działań zaplanowanych przez NID wynosi 165,2 tys. zł. Zwycięska agencja będzie pracować dla Instytutu do 5 grudnia br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Narodowy Instytut Dziedzictwa chce zatrudnić agencję PR