NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Instytut Badawczy planuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na te działania przeznaczy ponad 10,5 mln zł netto.

NASK prowadzi przetarg, w którym zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie zaplanowanych działań.
Zwycięska firma zajmie się przygotowaniem strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizacją kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych w ramach projektu pt. „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (Akronim KEI). Będzie pracować dla NASK od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2020 roku.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 22 marca br. jest wpłata 50 tys. zł wadium. Budżet kampanii wynosi ponad 10,5 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł