Nespresso szuka pomysłów na reklamę z George'em Clooneyem (wideo)
Ruszył internetowy konkurs na fabułę reklamy Nespresso z udziałem George'a Clooneya. Zwycięski scenariusz wybierze reżyser Robert Rodriguez.
W ramach konkursu na fabułę reklamy Nespresso z udziałem George'a Clooneya w serwisie internetowym www.nespresso-whatelse.com udostępniono trzy zwiastuny spotów, które czekają na rozwinięcie. Spośród scenariuszy z całego świata nadesłanych on line do 23 października zostanie wybranych pięć najlepszych, które zostaną opublikowane w sieci, a reżyser Robert Rodriguez na początku listopada wybierze z nich zwycięski projekt. Nagrodą główną jest VIP-owska wycieczka na przyszłoroczny festiwal filmowy w Cannes.
Konkurs stanowi teaserowy etap nowej kampanii Nespresso z udziałem George'a Clooneya, w ramach której od 6 listopada będzie on gościł w różnych krajach na całym świecie. To czwarta akcja reklamowa marki z udziałem tego aktora, a wykorzystywany w niej spot wyreżyserował Robert Rodriguez.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nespresso szuka pomysłów na reklamę z George'em Clooneyem (wideo)