Nestlé Polska prowadzi przetarg na media
Firma Nestlé Polska, do której należą takie marki, jak Winiary, Nescafe, KitKat prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu broni agencja UM Thrive, należąca do Mediabrands.

Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów do kampanii reklamowych wszystkich marek Nestlé Polska.
Nie udało nam się ustalić, jakie konkretnie agencje biorą w nim udział. Z naszych informacji wynika, że są to prawdopodobnie największe agencje mediowe na rynku, a proces przetargowy, który ma charakter cykliczny ma potrwać kilka miesięcy.
Budżetu Nestlé Polska broni agencja mediowa UM Thrive działająca w strukturze Mediabrands, która pod koniec 2019 roku w wyniku wygranego przetargu przejęła budżet marketera od Wavemaker (GroupM/WPP), pracującego dla Nestle przez 13 lat.
UM Thrive odpowiada za planowanie i zakup mediów dla wszystkich spółek zależnych i marek Grupy Nestlé w Polsce.
Do koncernu należy wiele marek słodyczy (m.in. Princessa, Lion, KitKat, JoJo), płatków śniadaniowych (m.in. Corn Flakes, Gold Flakes, Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cheerios, Fitness), kawy Nescafé, żywności dla niemowląt (m.in. Gerber i Bobo Frut) oraz przypraw, dań gotowych i dodatków Winiary.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nestlé Polska prowadzi przetarg na media