Netflix otwiera własny sklep internetowy
Gigant streamingowy Netflix wchodzi w e-commerce. Na platformie Netfli Shop można kupić ubrania i gadżety inspirowane produkcjami własnymi serwisu.

W ofercie Netflix Shop są limitowane edycje ubrań i produktów, takich jak koszulki, bluzy z kapturem, naszyjniki - wszystkie inspirowane dwoma serialami anime Netflixa: "Yasuke" i "Eden". Z kolei produkty związane z francuskim serialem "Lupin" powstały we współpracy z Muzeum Luwru. W ofercie kolekcji "Lupin" są poduszki za 60 dolarów i stolik nocny za 150 dolarów.
Netflix ma własny sklep
W przyszłości w sklepie Netfliksa pojawią się produkty związane z takimi serialami jak "Wiedźmin" czy "Stranger Things". Platforma jest obecnie dostępna tylko w USA, ale w najbliższych miesiącach dostępność zostanie rozszerzona na inne kraje. Sklep obsługuje platforma Shopify.
Netflix Shop będzie "nowym, ekscytującym miejscem, w którym produkty będą łączone z bogatą historią, a zakupy będą niepowtarzalne" - informuje w komunikacie Josh Simon, wiceprezes Netflixa ds. produktów konsumenckich.
Netflix na koniec marca miał 207,64 mln płacących użytkowników, wobec 182,86 mln rok wcześniej i 203,66 mln na koniec grudnia ub.r. W zeszłym kwartale liczba subskrybentów zwiększyła się o 3,98 mln, dużo mniej od prognozowanego przez firmę wzrostu o 6 mln.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Netflix otwiera własny sklep internetowy